ENGLISH
La vitrine de diffusion des publications et contributions des chercheurs de l'ÉTS
RECHERCHER

Study on the effect of user-generated content in social media on the process of product development: How to make user-generated content into a new product concept

Nasrabadi, Mohamadreza Azar et Beauregard, Yvan. 2020. « Study on the effect of user-generated content in social media on the process of product development: How to make user-generated content into a new product concept ». In 5th North American Conference on Industrial Engineering and Operations Management (Detroit, MI, USA, Aug. 10-14, 2020) pp. 1087-1098. IEOM Society.
Compte des citations dans Scopus : 1.

Le plein texte de ce document n'est pas hébergé sur ce serveur.
Rechercher dans Google Scholar
Type de document: Compte rendu de conférence
Professeur:
Professeur
Beauregard, Yvan
Affiliation: Génie mécanique
Date de dépôt: 22 janv. 2021 14:58
Dernière modification: 22 janv. 2021 14:58
URI: https://espace2.etsmtl.ca/id/eprint/22149

Actions (Authentification requise)

Dernière vérification avant le dépôt Dernière vérification avant le dépôt