Nasrabadi, Mohamadreza Azar et Beauregard, Yvan.
2020.
« Study on the effect of user-generated content in social media on the process of product development: How to make user-generated content into a new product concept ».
In 5th North American Conference on Industrial Engineering and Operations Management (Detroit, MI, USA, Aug. 10-14, 2020)
pp. 1087-1098.
IEOM Society.
Compte des citations dans Scopus : 1.
Rechercher dans Google Scholar
URL Officielle: http://www.ieomsociety.org/detroit2020/papers/247....
Type de document: | Compte rendu de conférence |
---|---|
Professeur: | Professeur Beauregard, Yvan |
Affiliation: | Génie mécanique |
Date de dépôt: | 22 janv. 2021 14:58 |
Dernière modification: | 22 janv. 2021 14:58 |
URI: | https://espace2.etsmtl.ca/id/eprint/22149 |
Actions (Authentification requise)
Dernière vérification avant le dépôt |