Miroite, Pierre et Gardoni, Mickaël.
2024.
« Gamification as a knowledge management tool ».
In Product Lifecycle Management. Leveraging Digital Twins, Circular Economy, and Knowledge Management for Sustainable Innovation : 20th IFIP WG 5.1 International Conference, PLM 2023, Revised Selected Papers, Part I (Montreal, QC, Canada, July 09-12, 2023)
Coll. « IFIP Advances in Information and Communication Technology », vol. 701.
pp. 127-135.
Springer.
Rechercher dans Google Scholar
URL Officielle: https://doi.org/10.1007/978-3-031-62578-7_12
Type de document: | Compte rendu de conférence |
---|---|
Professeur: | Professeur Gardoni, Mickaël |
Affiliation: | Génie des systèmes |
Date de dépôt: | 06 août 2024 13:34 |
Dernière modification: | 06 août 2024 13:34 |
URI: | https://espace2.etsmtl.ca/id/eprint/29110 |
Actions (Authentification requise)
Dernière vérification avant le dépôt |