Omrani, Salma et Iordanova, Ivanka.
2025.
« Developing adaptive educational spaces through a theoretical framework based on modularity and digital design ».
In Advances in Information Technology in Civil and Building Engineering : Proceedings of ICCCBE 2024 - Volume 3: Construction Management (Montreal, QC, Canada, Aug. 25-28, 2024)
Coll. « Lecture Notes in Civil Engineering », vol. 630.
pp. 359-373.
Springer.
Rechercher dans Google Scholar
URL Officielle: http://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-84224-5_29
Type de document: | Compte rendu de conférence |
---|---|
ISBN: | 23662557 |
Professeur: | Professeur Iordanova, Ivanka |
Affiliation: | Génie de la construction |
Date de dépôt: | 10 avr. 2025 18:02 |
Dernière modification: | 10 avr. 2025 18:02 |
URI: | https://espace2.etsmtl.ca/id/eprint/30775 |
Actions (Authentification requise)
![]() |
Dernière vérification avant le dépôt |