ENGLISH
La vitrine de diffusion des publications et contributions des chercheurs de l'ÉTS
RECHERCHER

Design approach and nurses education regarding patient safety : Elaboration of a «reflexive» professional portfolio for more effective skills continuity between academic and work setting

Saint-Germain, D., Gagnon, C. et Bélanger, L.. 2018. « Design approach and nurses education regarding patient safety : Elaboration of a «reflexive» professional portfolio for more effective skills continuity between academic and work setting ». Communication lors de la conférence : International Conference and Exhibition on Nursing (Las Vegas, NV, USA, Jan. 29-31, 2018).

Le plein texte de ce document n'est pas hébergé sur ce serveur.
Type de document: Communication (Communication)
Professeur:
Professeur
Gagnon, Caroline
Affiliation: Autres
Date de dépôt: 27 oct. 2025 15:39
Dernière modification: 27 oct. 2025 15:39
URI: https://espace2.etsmtl.ca/id/eprint/32810

Actions (Authentification requise)

Dernière vérification avant le dépôt Dernière vérification avant le dépôt